Kinek ajánlom?

Pedagógusoknak

Kedves Kollégák!

El sem hiszitek, hogy mennyire megkönnyíti a tanítást a MATANDA eszköz és módszer használata!

Megpróbálom érzékelhetővé tenni számotokra, hogy valójában miért is teszek ilyen kijelentést. Már banálisnak tűnhet, de nem lehet eléggé hangsúlyozni, hogy az ismeretszerzés folyamatában mennyire nagy szükség van a minél több érzékszerv által szerzett tapasztalatnak. Különösen fontos ez, a matematikatanításban, a legelvontabb tudomány alapozásakor. A MATANDA-val ugyanis, képi formában, tevékenység közben tudjátok megjeleníteni magát a számfeladatot, annak analógiáját, a számok tulajdonságait, (párosság, számszomszédok, számlálás, bontás, pótlás), a szorzó- bennfoglaló táblákat, a maradékos osztást, a törteket, mértékváltást… Mindezt a gyermekekhez közelálló módon, JÁTÉKOSAN!

Gondolj bele, milyen nagyszerű dolog, hogy nem kell minden estédet holt fáradtan még a szemléltető eszközök készítésével tetézned! Ott van kéznél a szemléltetés lehetősége, amellyel néhány mozdulattal a gyermekek elé tárhatod, amiről beszélsz. Az eddigi tapasztalatok szerint a pedagógusok nagyon szeretnek tanítani vele, mert nem csak a gyermekek, hanem ők is nagyon élvezik. Nem beszélve arról, hogy értelmét érzed a munkádnak, mert jönnek az eredmények, a hangulat is jó lesz a matek órákon, nem beszélve arról, hogy kreatívkodhatsz te magad is naponta!

Sok boldog gyermekarcot fogsz látni, és elmondhatod magadról, hogy élménypedagógiában részesíted tanítványaidat!

  • Az ismeretszerzés mellett fejlesztheted a gyermekek vizuális- és auditív memóriáját, figyelmét, megfigyelőképességét, emlékezetét a MATANDA-val. Mindazokat a gondolkodási képességeket, amelyek a tanulás feltételei.

  • Még egy nagyon fontos dolog, hogy remekül tudsz differenciálni vele, mindenkinek a saját képességeihez igazodva tudsz feladatot adni, pillanatok alatt. Itt említem meg, hogy a demonstrációs eszközök mellett tanulói munkaeszközök is rendelkezésre állnak. Ezek az eszközök segítik a készségfejlődést és önbizalmat ad a gyermekeknek.

  • Hogy meddig használjon a gyermek eszközt? Ezt rábízzuk, hiszen a célunk az, hogy az eszközhasználattal megértse a tanultakat. Ha már nincs szüksége rá, nem fogja használni, mert már érti a folyamatokat eszközhasználat nélkül is.

  • Nézz utána, és ha igazán sikeres pedagógus szeretnél lenni, aki tanítványainak is örömére akar tanítani matematikát, ismerkedj meg a MATANDA-val! Nem fogod megbánni!

Ha nagyon profi szeretnél lenni, végezd el az akkreditált tanfolyamomat!
Ott olyan kompetenciákat szerzel, hogy a TE kreativitásod is beindul ebbe az irányba, és élvezni fogod a matek órák minden percét!