Akkreditáció

    Kedves Kollégák!

Sikeresen befejeződött a VI. MATANDA tanfolyam. 
Bízom benne, hogy a résztvevő Kollégák felvértezve várják, hogy naponta kipróbálhassák a tanultakat. Remélem, sikereket érnek el tanítványaiknál és kellőképpen tudják motiválni őket a matematikatanulásra, képességekhez igazodó feldolgozásban.
A minőségbiztosítást megtalálod itt!

Biztatlak!

Nézz utána, érdeklődj! Taníts játszva, élvezettel!

A 30 órás pontszerző, akkreditált tanfolyam ára: 40 e. Ft.

/Esetlegesen részletfizetés is lehetséges!/

Jelentkezés: Csordásné Anda Éva, korongos.abakusz@gmail.com email címen, ezen a weboldalon az akkreditáció fül alatt található nyomtatható Jelentkezési lappal. Kitöltve, scenelve küldjétek el minél előbb, hogy a szervezést megkönnyítsd!

Te lehetsz a profi matek-tanító az iskoládban, ez tuti!!!

Ugye szeretnéd, hogy így legyen? Akkor ez a tanfolyam Neked szól!

Csordásné Anda Éva tanfolyamvezető

Akkreditációs felhívás

Kedves Kollégák!

Az alábbiakban szeretném felkínálni számotokra a bármely más módszerrel kompatibilis, várva várt 30 órás MATANDA akkreditált tanfolyamot, a matematikatanítás megkönnyítésére.

Célcsoport:

Óvodapedagógusok, tanítók, fejlesztőpedagógusok, gyógypedagógusok, matematika tanárszakot végzett, általános- és középiskolai tanárok.

A továbbképzési program címe:

„Felkészítés MATANDA korongos abakusszal a kompetencia-alapú matematikatanítás és problémamegoldó gondolkodás megalapozására, fejlesztésére” Engedélyszáma: 477/93/49/2014

A továbbképzés célja:

  • Ismerjék meg a pedagógusok a MATANDA eszközcsaládot, a hozzá kapcsolódó eszközhasználatot és módszert, tapasztalják meg annak előnyeit, motiváló erejét.

  • A továbbképzés készítse fel a pedagógusokat arra, hogy bármilyen matematikatanítási módszer, alapozó időszakának tananyagaihoz integrálni tudják a MATANDA-t.

  • Rávilágítani, hogy a matematika szerethető és érdekes tantárgy, amelyet külső képek létrehozásával és azok belső képekké alakításával, analógiák láttatásával érhetünk el.

  • A pedagógusok tanulják meg az egyszerű, de hatékony fogásokat, amelyekkel fejleszthetik a gyermekek képességeit, tudását más-más munkaformában.

  • Szerezzenek tapasztalatot a MATANDA nyújtotta differenciálási lehetőségek keresésében, ezáltal találjanak módot minden gyermek önmagához képest történő fejlesztéséhez.

  • Tapasztalják meg a tevékenység közbeni ismeretszerzés hatékonyságát, a feladatok vizuális megjelenítését, a rendszerből kiemelést, a rendszerbe helyezést.

  • Ismerkedjenek meg, a vak-, vagy gyengén látó gyermekek integrált tanításának módszereivel, a képességzavaros, esetleg más hátrányokkal küzdő tanulók fejlesztési lehetőségeivel.

  • Szerezzenek tapasztalatot a tehetséggondozás új formáinak bevezetésében, a tanulók problémamegoldó gondolkodásának fejlesztésében.

  • Tudják felzárkóztatni a diszkalkuliás, vagy súlyosan hiányos ismeretekkel rendelkező tanulókat, akár szakiskolásokat a kimaradt ismeretek pótlásával.